9 Maj 2012

God kväll!!

Har precis plattat mitt hår, och jag är rätt paff. Det var otroligt länge sedan mitt hår var så här mjukt. Och det känns otroligt bra, tänkt att en sådan liten sak kan ge en den där lilla extra energin man behöver.

Annars har dagen varit lugn, i skolan har vi gått igenom olika gränspunkter, avspärrningar osv på alla de olika skydden. Vi fick ett papper där vi skulle fylla i de rätt svaren. Jag fyllde i det mesta med Pata, och vi fick näst intill alla rätt. Så det känns ju faktiskt lite bra, men ska sätta mig i helgen och verkligen plugga in allt.

Ska ringa till Christofer snart också. Men han är väl så uppslukad i hockeyn just nu så jag undrar om jag får något vettigt ur honom! Men så är det väl när man skaffat en pojkvän som är otroligt sport intresserad..
Jag tycker det är kul att titta när sveriges landslag i fotboll spelar, thats it lixom.



Längtar tills jag får komma ut och köra igen, börjar få träsmak i ärslet av att sitta på den där stolen hela dagarna. Men det är bara en och en halv vecka kvar. Sen är man ute på banan igen!
Det känns som om man har hittat rätt jobb, för hur mycket jag än kör så verkar jag inte tröttna på det. Tycker alltid att det är lika roligt. Men det kanske man tycker i något år eller så,  jag vet ju inte, har inte kört så länge. Men jag har ändå magkänslan av att jag kommer trivas otroligt bra i flera år framöver.

Annars saknar jag min älskade vän Katta. Hon har vart i england i snart ett halv år, och nu är det bara en månad kvar tills hon kommer hem. Tror inte man kan längta mer efter något!! har saknat att bara kunna ringa henne när som när det har hänt något, det har lixom vart rätt tomt.
Ska försöka gå ut och käka middag med Alex nästa vecka också, var fan länge sen jag träffade henne också och så kan man inte ha det ;-)



Alexandra och jag



Katarina

Ne nu ska jag ringa Christofer och sen sova lite! Har en spännande dag framför mig imorgon!
Bjuder på bilden under!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, darling! Jag saknar dig massa också! <3

2012-05-11 @ 11:45:28
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/
Postat av: Katarina

Fin bild på mig föresten ju! Har inte sett den förut :)

2012-05-11 @ 11:46:20
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0