God morgon!

God morgon i stugorna!

Sitter på jobbet nu och glor lite, har precis börjat nu vid 06:00. Så det är bara ca 12 timmar kvar av arbetsdagen nu! Slutar vid 18:15 förstår ni. Jag hoppas att det blir en lugn helg så att jag kan få sitta och plugga på skydden ifred. Har fortfarande svårt att skilja på alla gränspunkter och regler för de olika skydden. Men jag ska försöka sätta mig in i det lite senare sen.

Jag och Christofer var på bio igår, vi såg Dark Shadow av Tim Burton, där Johnny Depp spelar en vampyr. Den var faktiskt väldigt bra, riktigt rolig och ibland vart den till och med kuslig. Men jag älskar Depp, han är en sån otroligt bra skådespelare, han kan f*n spela alla roller han får. Speciellt de här lite konstigare rollerna.
Så den filmen tipsar jag er verkligen om att se!

Nu är det bara tre dagar kvar i skolan sedan är det dags för praktik igen. Och som jag skrev förut, så längtar jag otroligt mycket så man får komma ut ur det där klassrummer. Få göra lite praktiska saker igen, det är då jag lär mig bäst.

Nej, ska försöka göra lite vettigt här på jobbet nu!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0