2012-05-30



Japp, då var det tågkaos igår igen..
Jag hann dock inte ut denna gång. Vi började 8.44 jag och min handledare och det var ungefär då vi fick beskedet att tågen står. Detta var tydligen pga en kabelbrand i Häggvik. Vid halv tre tiden igen körde a-train igång sin trafik, det höll dock i en timme för sen vart det ett större signalfel i Kummelby och trafiken stod stilla än en gång. Efter ca en halvtimme kom det igång igen. Så jag fick köra ett varv den dagen iallafall ;-) .
Alltid något!!

Idag kunde jag inte åka iväg till praktiken då Sudden fått ett sår som dessutom blivit infekterat. Så det var att ringa till veterinären och se om de hade en tid över vilket de hade tack och lov.



De fick iallafall ge honom en lugnande spruta så att de kunde raka runt alltihopa. Sudden är ju så envis så det tog en stund innan han accepterade medlet och la  sig ner och sov. Han orkade hålla sig uppe i typ en kvart!
De kom fram till att han fått fuktexem, efter som Sudden är allergiker så är han ju lite extra känslig mot allt. Så jag har väldigt mycket att ha koll på när det gåller honom. Men man börjar ju bli van...
Alltid är det något lixom.



Här står Sudden lite halvt drogad och bara stirrar rakt ut i tomma luften. han är så söt n'r han bara står där. Det är lixom inte normalt för min hund. Men nu börjar han piggna på sig iallafall. Men han är fortfarande mycket trött.



Chrisofer gosar med en väldigt trött Sudden.

Imorgon är det praktik iallafall och då hoppas jag att jag ska få köra lite tåg igen!
Nu ska jag se andra halvleken i fotbollen!!

HEJA SVERIGE!


Kommentarer
Postat av: Caesar

Stackars Sudden! Hoppas att han kryar på sig snart.



Kul att det verkar gå bra på din praktik -men kan det verkligen vara nyttigt att köra fordon utan kokplatta? ;-p



/Caesar

2012-06-02 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0