2012-05-22

God morgon god morgon!

Har precic vaknat. Kom hem vid halv tolv igår. Jag var på grönan tillsammans med Alex och hennes arbetskamrat Sandra, vi kollade på bandet Lillasyster. Var länge sedan jag såg dem nu men fan vad bra de var. Och vilket sug jag fick att klämma mig in längst fram och bara röjja. Precis som förr i tiden. Men jag hade världens klumpigaste väska med mig så det hade inte gått så där jätte bra.



Alex och jag, vi gjorde en pakt igår. Att vart än Backyard Babies spelar sin första konsert efter deras semester. Dit åker vi!!! Jag saknar det bandet så otroligt mycket just nu, det är inte klokt. Alla minnen man har med dem, alla människor man lärt känna tack vare dem. De är en stor del av mitt liv, och en mycket stor del av mina ungdomsår. Vet inte hur många gånger vi sov i bilen för att kunna se dem, hur många gånger vi har stått längst fram och nästan slagits för att få ha kvar våra platser. Men en sak är säkert och det är att de har en väldigt stor plats i mitt hjärta.





Premiären på Arlanda Express gick bra igår. Vi fick en rundvandring och fick se deras olika delar i företaget. Dock när vi var ute och åkte så behövde just den föraren gå hem, och då var våran guide den enda lediga jouren just för tillfället. Så vi fick ta över en turen och avsluta den. Så det vart en fin mjuk start på den här praktiken.
Annars aka jag ringa handledaren jag ska ha iväll snart, mitt pass börjar 18.35!!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0