2012-05-20

Ännu en strålande underbar dag!!

Har fått otroligt mycket gjort idag, började med en jogging tur i skogen (Christofer låg kvar och snarkade..) för att sedan ta en sväng in till Norrtälje med pappsen och handla lite saker. Bland annat köpte jag en stor balja åt Sudden som han kan få plaska i när det är varmt ute. Han gillade den tror jag :-P





Så Sudden har dränkt alla sina leksaker i denna balja idag. Han har någon grej för sig att dränka sina saker i allt vatten han kan hitta. Han vart rätt sur när han kom med en lång pinne som är längre än baljan och som inte gick ner. Sen kom han på efter en stund att han kunde få ner ena änden av pinnen iallafall.

Har skrapat bort färg från altan räcket idag också, så nästa gång jag är ledig ska jag tvätta och måla den så att den blir fin till sommaren!

Imorgon är det dags för rundturen på Arlanda Express, ska bli kul och få komma igång med praktiken nu. Men som jag skrivit tidigare så är det ändå väldigt nervöst. Det är så mycket mer krav nu på än. Men det löser sig väl och blir bra tillsist det med :-)

Nu ska jag titta på Simpson med Christofer!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0