2012-05-19

Hallå hallå!

Vilken otroligt underbar dag det har varit idag! Klockan ringde 08:00 och solen lös och värmde något otroligt. Hade bara på mig en tjocktröja under morgon promenaden med Sudden och det räckte. Jag brukar annars vara väldigt frussen av mig.
Men nu imorse när jag och Christofer gick promenaden med Sudden så insåg jag verkligen att det är på landet jag hör hemma. Skulle inte kunna leva utan närheten till naturen, naturen är en del av mitt liv.



Sudden plockar såklart alltid den minsta pinnen han kan få tag i.





Det känns lite grann som en sagoskog när man går här, helt underbart!

Iallafall pratade med planeraren igår på Arlanda Express och jag ska vara hos dem 8.30 på måndag för en rundvisning innan praktiken börjar på riktigt. Ska bli kul och se deras verksamhet lite mer på insidan. Men jag börjar bli nervös nu, det blir ju mer och mer krav på än ju fler lior man har gjort... Så mer och mer ansvar. Men i vinter ska jag ju sitta där själv och köra så det är ju bara att bita i det sura äpplet och öva öva öva, övning ger färdighet som man brukar säga ;-)

Var och hälsade på moster min idag också, hon bjöd på korv med bröd och så satt vi och bara pratade massa skit i solen. Jätte mysigt!!

Och svaret på bilden med pendeltåget är ju såklart att det står på helt fel spår!! Vi vart avsläppta på spår åtta av någon konstigt anledning. Det var säkert någon tågklarerare som hade ett bra svar på varför.



Jag trivs bäst i öppna landskap, det är där min själv får sin ro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0