2012-05-16

Nope jag är inte borta igen! Christofer har varit hemma hos mig så det har inte blivit så mycket sitta framför datorn, utan mer sitta framför tv:n och mysa istället! Vilket jag inte klagar på ;-)

Idag hade vi sista dagen i skolan innan Lia:an, känns lite vemodigt då man inte ser vissa i klassen på ca 12 veckor då de har senare Lia period än vad jag har.. De går alltså i skolan de veckor jag har lia och när de har lia går vi andra i skolan. Och sedan efter deras lia har vi sommarlov i fyra veckor, och direkt efter sommarlovet går vi på lia direkt i tre veckor... Så det dröjer ett tag nu innan jag ser vissa.
Annars går det fint fint i skolan, fick tillbaka bromsprovet häromdagen, 95 av 100 poäng fick jag!! Inte illa va! Rätt nöjd med det, men sen pluggade jag som en tok inför det provet också då det var så stort med styrventiler och allt vad det innebär.



Men vi har haft saker att göra ändå i skolan, hade prov på alla skydden i måndags och sen utöver det har vi haft tre bokprov! Så nu ska det bli skönt med lite "lång ledigt" innan lia:n. Eller ja, ska hoppa in på hunddagiset på fredag, 7-15 kör jag. Men det är inte så farligt, det ska tydligen bli fint väder också, då är det ju bara trevligt att vara ute och gå!

Igår hände en liten udda sak faktiskt när vi åkte hem med pendeln. Tänkte att jag lägger ut en bild så får ni finna ett fel ;-)



Det här är alltså pendeltåget mot Märsta, och jag tror att ni vana pendelåkare kommer att se ganska snabbt vad det är som är fel. Det gäller att titta noga bara!

Kom hem och tyckte att det var lite tomt, men sen kom jag ju på att min hund är på dagis. Den bilen jag kör är på verkstaden så Sudden får gå på min pappas schema så länge. Så han kommer hem ikväll någon gång. Men när man är van med alla hans upptåg han kommer på så blir det lätt tomt när han inte är hemma. Något fattas lixom.

Som bilden här nedan tex, då såg han mig ta ut tvätt ur tvättmaskinen och då måste han ju självklart kolla in vart alla kläder kom ifrån. Man vet ju aldrig men det kanske finns mat där inne också??



Tjolahopp på er, nu kommer Christofer alldeles strax!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0