2012-06-15

Nu ska jag strax bege mig in mot stan för intervjun. Känner mig rätt lugn och är inte direkt nervös, vette tusan om det är bra eller dåligt egentligen men det återstår väl och se sen när man får beskedet!

Annars är det ju Sverige- England ikväll i fotboll. Jag hoppas så mycket att vi vinner denna match och att domaren inte blåser sönder matchen som i måndags... Började undra där ett tag om domaren kom från Ukraina. Men katta och Christofer kommer ikväll så då blir det tacos med dem samt med familjen till fotbollen. Ska bli så kul och få träffa katta igen har inte träffat henne sen i mars. Och jag har saknat henne otroligt mycket!!!

Ne ska packa ner det sista nu innan jag drar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0