2012-06-14

Har faktiskt fått väldigt mycket gjort idag!! Har rensat ute i trädgården, vilket jag tänkte fortsätta med i helgen sen. Fixat med papper till CSN och agria som jag bara ska skicka in nu, kört en diskmaskin har jag också gjort. Känns så bra att få så mycket gjort!

Är ledig fram till tisdag nu, då vi typ går en halv dag för att gå igenom ett prov vi gjort och sedan är det sommarlov!!! Ska bli så sköööönt att få vara ledig. Åka bort med Christofer en vecka bara han och jag. Gud vad vi ska ha mysigt.

Imorgon ska jag på arbetsintervju med ett tågföretag, jag hoppas att det går bra. Skulle vara så skönt att ha ett jobb klart nu, då kan man slappna av lite mer.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0