2012-06-12

Sitter och försöker läsa igenom trafiklednings kapitlena och det går hur trögt som helst.. Fattar inte mycket då det mesta som står blandas ihop till en ren j*vla gröt. Sen blir man väl inte så pepp på att läsa det då man läser om någon annans jobb som jag egentligen inte behöver kunna. Utan som min lärare säger, vi ska bara förstå det. Men det gör inte det lättare att läsa det, det är mer än 100 sidor som ska läsas.

Annars har jag fått otroligt mycket gjort idag vilket känns otroligt skönt. Älskar den känslan, för då kan man koppla av på kvällen riktigt ordentligt.

Ska på arbetsintervju på fredag hos ett tåg företag, så jag hoppas att det går bra och att jag får det jobbet. Skulle vara så skönt att ha den biten avklarad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0