2012-06-07



Så här ser min promenad hem ut när jag tar bussen. Vägen är inte lång men den får mig lugn på ett kick. Den gröna växtligheten och det lilla diket fyllt med vatten. Det är detta som är livet!!



Imorgon är mitt sista pass på praktiken.. Det känns så där.. Jag lär mig bättre på praktiken, och gillar att vara ute och röra på mig. Nu ska vi sitta två veckor på skolan och läsa trafikledning, jag är inte så pepp på det om man säger så.

Men för att komma närmare sommarlovet så måste man ju göra dessa två veckor också. Så det är bara att bita i det sura äpplet och köra på med det sista. Helt sjukt att vi snart är klara, det kommer gå as fort till november och då är vi väldigt nära på att ge oss ut och köra själva. Jag fasar redan för mitt första alldeles egna pass, kommer förmodligen vara helt nojjig och kolla allt hundra gånger.



Fick frukost på sängen av Christofer igår också, han är verkligen mitt söta hjärta!!
Jag är så glad att jag träffat honom <3

Ne nu ska jag kolla runt lite för att sen sova, börjar tidigt imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0