2012-06-04

Hejsan i stugan!!

Nu är jag här igen, är lite seg i huvudet känner jag.. Kanske borde vila upp mig snart eller nått.
Praktiken går fortfarande bra, inget större tågkaos har inträffat igen iallafall.

Satt och kollade igenom mina bilder på mobilen och såg en del bilder som jag fick av min gamla handledare Ove på Green Cargo, som han tog på mig under min praktik där. så jag tänkte bjuda på dem!



I göteborg i väntan på att all post ska lastas på! Om ni tittar riktigt noga så ser ni mig bakom backspegeln.



Och sen en närbild på mig!



Full koncentration på spåret!

Annars rullar det på bra här i livet. Suddens fuktexem ser redan bättre ut, dock inte helt läkt än.
Jaglängtar otroligt mycket till den 26 juni då jag och Christofer sticker iväg till Tallin en vecka. Bara han och jag!!
Ska bli så jävla mysigt, vi ska cykla runt själva och kolla lite och bara njuta av att få vara lediga.
För det känns som att just nu kan inte sommarlovet vänta längre. Jag behöver det rätt omgående. Är helt slut.
Jag ska bara ta det lugnt och ha roligt under mitt sommarlov, vila upp mig och ladda inför den stora persen som kommer!!

Sedan vill jag utropa ett Hipp hipp hurra till min underbara kompis Katta som fyller 25 år idag!!! Och det bästa är att hon kommer hem snart!! Typ imorgon!!!


Jag, Katta och Alex framför en spegel på ett hotellrum i Skövde! <3

Nee ska ner och hjälpa pappa min med middagen.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack darling! <3

2012-06-07 @ 21:08:05
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0