En skitig hund blir en blöt hund!



Min älskade hund tyckte det var roligt att rulla sig i lera idag när matte inte såg på...
Så då åkte man in i duschen direkt när man kom hem, men det gjorde inget egentligen. Hade ändå tänkt duscha honom då han har en sån klåda i och med hans allergi. Men han var ju inte nöjd kan man säga, dock blir han bara bättre och bättre och följer med in i duschen nästan utan tjafs. Förut var det helt omöjligt att få in honom där, man fick typ vara två stycken men nu klarar jag det helt själv :-)



Men efter duschen är det ju så supermysigt att gosa ner sig i filten som ligger i hans hundsäng. Han är så jävla söt när han bäddar och gosar ner sig. Han älskar verkligen den här blåa filten.

Har annars pratat med lokföraren jag ska åka med idag, han ringde för typ en timme sedan. Han verkade väldigt bra och sa att vi ska ta saker och ting i lugn takt, en sak i taget vilket jag tycker låter alldeles utmärkt! Jag känner inte för att bli uppslängd på förarstolen och köra ett 600 meters långt godståg som väger hur många ton som helst bara sådär! Nej om jag ska lära mig på bästa sätt så behöver jag ta det lugnt, då tar jag in informationen bäst!

Ne ska ringa pappsen och se när han kommer hem!

Kraamar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0