23/10-2011

Jaha ja 9 timmar kvar sen börjar jag min praktik. Börjar bli lite smått nervös, men allt ska nog gå bra, hoppas jag iallafall. Han som planerade våra scheman hos Green Cargo gjorde lite fel så i natt får jag gå tillsammans med en klasskompis (vi får dela på en handledare, vilket inte riktigt var meningen). Men det känns faktiskt rätt skönt att få börja så lixom. Någon man känner lite iallafall!

Har även fått mail nu av Green Cargo med mitt bokningsnummer till alla mina pass biljetter (pass menas för er som inte vet att man åker med ett vanligt persontåg som vanliga resenärer någonstans i landet för att hämta ett godståg tex och sedan köra det till sthlm tex). Så det blir väl en liten längre sväng till lägenheten förbi T-centralen så att jag kan gå till en SJ automat och hämta mina biljetter. För att sedan åka till lägenheten för att försöka sova en timme till kanske.
Var ju uppe till fyra i natt för att ställa om dygnet lite eftersom jag ska jobba natt nästan hela veckan, och det är riktigt skumt må jag säga. Jag har fått någon känsla av att det är måndag idag och jag vet inte varför. Kanske för att mitt pass börjar på måndag (Ja, jag börjar 00:01 så då är det inte söndag längre utan måndag ;-) ).


Träffade Anne i torsdags och fick ett jättefint halsband av henne till Sudden. Det är från hennes älskade vovve Jason som gick bort för henne i julas. Så Sudden bär halsbandet med stolthet, eftersom det är från den stora mäktiga Jason ;-)


Visst är det fint??

Det är en annan grej jag tänkt på, jag trodde att jag knappt skulle se min hund nu under praktiken. Men saken är den att jag ser honom mer än vad jag gör när jag är i skolan!! Han har bara en dag i veckan inplanerad på dagiset. Annars är ju jag hemma om dagarna eftersom jag jobbar natt. Måste ju bara sova några timmar när jag kommer hem och sen kan han och jag umgås. Jävligt skönt faktiskt att han inte hamnade så mycket i kläm där får jag säga :-)

Ne laga lite lunch/middag nu.

Jag återkommer imorgon och berättar om min praktik :-)

Kraaamar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0