3 September

Ikväll smäller det!

HEJA SVERIGE





Längtar som fan till ikväll nu, ska verkligen bli kul. Bara vi slipper det här regnet, det har regnat här hemma hela morgonen nämligen. Dessutom började det regna när jag var ute med Sudden på hans morgon promenad med min vanliga tur. Himlen öppnade sig och det kom världens skyfall.

Pratade med Anne igår, och hon träffade en tjej som har spårkurser för hund. Så jag fick hennes nummer och ringde och pratade med henne, så nu blir det nog så att jag går på hennes grundkurs i spår. Sen skulle hon kolla runt bland sina kontakter och se om det fanns någon i närheten av mig som tävlade i spår, som också kunde vara med och se utvecklingen. Så att jag även kunde träna för den personen som är lite mer tävlingsvan. Det känns verkligen otroligt bra och jag vill bara komma igång med honom nu, vi vill ju bli något han och jag!

Det ska bli kul och se hur långt han och jag kan gå i det, det vore kul och komma upp i de högre klasserna. Men det är inget sånt där krav jag har, jag gör det mer för att det är roligt och går det bra så går det bra. En stor fördel med att få tävla är ju att man träffar massa nya människor som har samma intresse som man själv.



Fick mina bilder med posten igår som jag skickat på framkallning. Bland annat den bilden på mig här över. Så jag tror att jag satt i minst två timmar iallafall och sorterade och placerade in i mitt fotoalbum. Det var ju ändå runt trehundra bilder jag beställt. Många bilder jag vet, men så blir det när man inte framkallar på typ 4 år.. Så jag tog bara de viktigaste bilderna typ. Har så väldigt många fler jag skulle kunna skicka på framkallning men då går väl hela lönen på bilder istället.

Framkallade även lite bilder från mina Backyard babies spelningar och det var några bilder som jag tyckte väldigt mycket om.





Jag tog dem i Nyköping 2007 tror jag det var. Minns inte riktigt årtalet, men jag tror det var 2007. Jag har lyssnat på dem i sex och ett halvt år nu, snart sju. det var fem och ett halvt år sedan jag såg dem live för första gången på Lotsen i Nyköping den 1 april 2005. Det är en spelning jag aldrig kommer att glömma. Den kommer alltid att vara i mitt hjärta.



Framkallade även lite bilder från Rock N Roll båten jag och Katta var på när Nicke och Dregen var Dj:s där. Då träffade vi även Marjo från Finland som också är ett väldigt stort Backyard babies fan. Och då menar jag stort!!



Sen framkallade jag såklart andra bilder som på familjen, släktingar och självklart min lilla älskling Sudden. Här på bilden är Sudden nyfiken på vad pappa håller på med. Han snickrar på våran nyrenoverade altan som verkligen blev jätte bra jämnfört med det gamla rucklet vi hade innan.

Ne nu ska jag laga lunch.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0