21 September


Det finns en plats där allt är möjligt, den platsen finns inom dig!

Hörde den meningen från en reklam på tv, kommer inte riktigt ihåg vilken reklam det är just nu. Jag tror det är Hornbach eller något sånt. men tillbaka till poängen, jag tycker den stämmer så bra. Allting är faktiskt möjligt bara man ger sig tusan på att man kommer att klara det. Man måste ju börja inom sig själv, har man inte tron på sig själv, eller viljan så kommer man inte klara det. Men det finns alltid där, det gäller som sagt bara att plocka fram det.

Det kommer iallafall jag försöka göra, jag ska göra mitt bästa för att uppfylla min dröm. Och bara jag ger mig tusan på det så kommer det nog att gå bra. Med Sudden vid min sida kommer det bli kanon bra! Han kommer lära mig otroligt mycket, det märker jag redan. Men jag vill bli en super bra hundtränare, en av de bästa vill jag bli och jag ska fan kämpa för det! Så då kommer meningen här över hjälpa mig en hel del för när det inte går som jag vill kommer jag bara tänka tillbaka på den och bli ännu starkare och få orken tillbaka.

Förra helgen var jag och Katta i Eskilstuna på Marys bar & Cafe och såg Pernilla Andersson spela med Dregen som gäst. Det var faktiskt bättre än vad jag trodde, det var jävligt mysigt att sitta och lyssna på det i ett party tält mellan massa äppelträd och hästhagar, järsgårdar(stavning?) runt omkring. Efter spelningen så var Dregen dj och det var lika roligt som alltid, det var kul att få träffa han igen.





Annars så har pappa precis köpt en övernattningslägenhet i Solna på Råsunda vägen. Riktigt nice faktiskt, då har man alltid någonstans att sova i stan om det skulle vara så utan att behöva jaga folk för att hitta någonstans att sova. Man är lixom oberoende. Men det är en etta på 17 kvadratmeter så den är inte så stor men alldeles lagom. Kommer med bilder när vi får tillgång till den och det är inte förens 11 oktober.

LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0