2 september

Min tröja har äntligen kommit!!



Som jag har väntat på den, nu är det bara att börja tagga inför fotbollsmatchen imorgon.
Zlatan ska tydligen vara lite urform, men det tror jag försvinner när han kliver på planen. Det viktigaste är ju att Toivonen är på G!



Satt dessutom igår och tänkte på herrarna i Backyard babies, fan vad jag saknar dem och alla som jobbar med dem. Men nästa helg så ska jag och Katta ta oss till Eskilstuna och se Dregen och Pernilla spela på restaurangen Toffsy jobbar på. Då blir det iallafall några kära återseenden. När jag tänkte på dem kunde jag inte låta bli att tänka tillbaka på Schweiz och vilka härliga minnen jag har därifrån. Både från spelning till skidåkning som jag verkligen sög på. Men det var en upplevelse det var det verkligen.

Ska börja nu också att vänja in Sudden på hunddagis då jag har börjat söka efter heltidsjobb. Så om allt går som det ska så ska han få gå på samma dagis som sin syster yster. Där jobbar folk som jag verkligen litar på och som faktiskt vet vad de pysslar med.

www.hundeden.com

Det ligger i Hallonbergen i Sundbyberg. Och som sagt de vet vad de pysslar med. Kan verkligen rekomendera dem.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0