7 September


Fan vad roligt det var i fredags!



Sverige vann med 2-0 och vi satt bakom det målet som de gjorde mål i. Så vi fick se målen i närbild om man säger så! Vi förde ett jävla liv dessutom, det satt tre tjejer framför oss som hela tiden kastade bitchiga blickar åt oss som tyckte att vi kunde hålla käften. Men om de vill ha det tyst så kan de sitta hemma i soffan och titta på fotboll istället. På fotbolls arenor ska det skrikas och hejjas. Så är det bara.



Vi började kvällen med att äta middag på Håkans restautang i solna. För att sedan bege sig iväg till Råsunda.



Utanför Råsunda vart jag stoppad av ett holländsk tv team som såg min Ola Toivonen tröja. Och då fick jag skriva en personlig hälsning till Toivonen som de skulle ge till honom efter matchen.



Det var helt enkelt en toppenkväll!

Imorgon kommer Suddens kompis Gilda hit, hon ska vara här några dagar hos oss. Kommer bli fullt hus här hemma med två schäfrar, men det kommer vara skönt också. Gilda kommer få fria händer att uppfostra Sudden om hon vill! Vilket jag tror hon kommer att göra.



Gilda och Sudden leker ute i Skärgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0