29 September

Idag är ännu en sån där dag där det känns som om allt går i botten. Det kom nu på eftermiddagen. Jag får sånna "attacker" emellan åt. det enda jag gör då är tvivlar på mig själv och tror inte att jag kommer bli något över huvudtaget. Jag självömkar mig själv helt enkelt. Men det är inte så jävla lätt att ta sig ur när man väl tagit sig in i det.

Har funderat en hel del på om man ska starta eget också, men det är ett sånt jävla stort steg och jag vet inte om jag vågar ta det. Det ska ha med hundar att göra i sånt fall då, typ hunddagis med kurser eller nått sånt. Men då ska det gå runt, förmodligen måste man ta lån för att kunna börja, så ska man betala av lånet osv. Men ibland måste man chansa, eller hur?
Jag är så jävla feg bara..

Kanske ska prata med Anne om det, hon kan säkert reda ut lite frågetecken om det då hon har eget. Men jag vill ju inte starta det själv i sånt fall, utan då vill man ju helst ha en person till med sig. Så man får stöd och kan hjälpas åt.

Det krävs att fundera på gör det. Det är ju en hel del faktorer som spelar in som man måste tänka på.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0