5 Oktober


"Det är aldrig försent att få minnen för livet"

Snacka om att höstrusket verkligen är här nu, det har blåst hela dagen. Jag och Sudden höll näst intill på att blåsa bort emellan åt. Men jag gillar ändå blåsten på ett sätt, jag gillar känslan mot kinden när det blir lite så där lagom kallt och man får rosiga kinder.

Pratade med Anne idag och hon gav mig lite ideer som jag ska spåna vidare på, ska ringa lite samtal imorgon och kolla runt. Men hon fick mig verkligen peppad, att se framåt istället för att bara stå stilla. Det är det som är så bra att prata med Anne, hon får mig nästan alltid att må bättre. Hon är som en mor för mig då jag inte har kvar min egna underbara mor kvar i livet (vila i frid mamma <3). Jag är så glad att jag har henne och att jag hamnade på den praktiken jag gjorde i trean på gymnasiet. Annars hade jag inte haft min Anne.

Hittade även en utbildning nu när jag var ute och surfade på nätet, en hundutbildning i Säbyholm i närheten av Bro. Den verkar väldigt bra och den är dessutom studiemedel berättigad!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0