4 Oktober

Sitter och kollar på kanal 8 och på skärgårdsdröm, gud vad man blir sugen att ha ett hus i skärgården då. Helst en egen ö där Sudden kan få springa fritt. Men hur mycket pengar måste man inte fiska upp då? Ne man får hoppas att man vinner drömvinsten eller nått. Gör jag det då ska jag definitivt köpa ett hus i skärgården!

Jobbade i helgen, det var rätt segt, tiden gick väldigt långsamt. Ska jobba i helgen igen, det blir fjärde helgen på rad nu. Men denna gång ska jag bara jobba på lördagen. Det blir fina extra pengar nästa månad, jobbade även extra i september under Vällingbydagarna så det blir även lite extra kosing denna månad. Tack och lov då min plånbok har ett stort hål i sig just nu!

Nästa vecka har vi tillgång till lägenheten, ska bli jävligt kul och komma och titta på den. Ska bli intressant och se hur Sudden reagerar på att vara i en lägenhet där man hör massa ljud. Det blir bra träning för honom.

Annars idag har jag bland annat vart ute på en riktigt lång promenad med Sudden, tror vi var ute i två timmar. Det är så fint i skogen så här års, alla färger man ser, det är som ett stort mästerverk. Mina sinnen blir så lugna och avslappnade när jag går i skogen. Det är lixom bara jag, Sudden och skogen, ingenting annat. Problemen bara försvinner ur huvudet på än, och är det något problem jag verkligen måste lösa så är det det bästa stället att göra det på. Inget annat som stör som mig, jag får tänka helt ifred.



Sedan längtar jag otroligt mycket till Bandit båten, det ska bli så roligt att jag spricker. Eller så jävla Deluxe som jag och tjejerna säger! Jag älskar dessa specialkryssningar, man hittar alltid så roliga annorlunda människor på dessa båtar.

Ne nu ska jag käka lite middag!!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0