28 Oktober

Jag var ute i helgen tillsammans med Alexandra, Katarina och några av Katarinas killkompisar, vi hade as roligt tills vi skulle gå hem.. Jag hade då råkat tappa min garderobsbricka, trots att jag kom ihåg vilket nummer jag hade på brickan så fungerade inte det utan jag fick vänta till sist. Varav vakterna vart as sura för att jag bara satt och väntade och inte började röra mig utåt. Men i garderoben fick jag inte heller stå och vänta utan dom skickade in mig igen. När jag väl var min tur så fanns inte min jacka kvar, någon har då alltså hittat min bricka och hämtat ut min jacka!!! Vem vill ha andras kläder?? Folk har fan i mig ingen moral i kroppen längre, jag tycker att det är så jävla lågt.
Dessutom var det svinkallt ute och det regnade, tack och lov har jag så jävla underbara kompisar så jag fick låna lite av deras kläder. Men jag var arg, ledsen och besviken på samma gång. Jag fattar fattar det verkligen inte.





Det är inte långt kvar till Bandit båten nu, längtar otroligt mycket! Ska bli så skönt och bara festa med massa andra galna hårdrockare. Komma bort en stund från vardagen. Det är egentligen min jobb helg när båten åker men jag har tagit ledigt och ska tänka extra mycket på mina kära arbetskamrater när jag festar! Haha!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0