22 Oktober

" Det är inte alltid jag som går ut  med hunden. Vi turas om. Varannan gång går hunden ut med mig!"

Imorse när jag vaknade och såg ut genom fönstret vart jag  överlycklig. Marken var täckt med snö!! Inte mycket men det fanns ändå där. Jag var fort uppe ur sängen och sprang nästan till ytterdörren med en nyvaken Sudden efter mig. Men när han förstod att vi skulle ut vart han sprallig som vanlligt. Min hund förstår ni älskar snö, han är praktiskt taget född i snö. han föddes dagen innan julafton och då var det massa snö ute sen försvann den ju inte förens i mars någon gång tror jag det var.



Nu ligger han dock en än gång framför kaminen och myser. Han ser helt utslagen, och om jag inte hade sett bröstkorgen gå upp och ner på honom hade jag vart lite rädd. Men platsen framför kaminen är hans plats nu, han ligger nästan alltid där nu förtiden om vi har tänt brasan.



Minnah Karlsson är tillbaka i Idol nu, hon åkte ju ut förra veckan men nu är hon alltså tillbaka. Alice hoppade av och då är det den som sist åkte ut som får en ny chans. Jag hade tänkt sluta titta på Idol då Minnah är den enda jag bryr mig om. Så nu är det bara att börja kolla igen då!



Minnah Karlsson på Idol audition.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0