1 Oktober

Jobb imorgon, så det är upp kvart i fyra, för att åka hemifrån halv fem för att sedan börja jobba klockan sex. Det är alltid så jävla segt och köra bil vid den tiden, speciellt nu när det är mörkt ute också. Då blir jag bara ännu tröttare när jag kör.
Jobbade även förra helgen då vi hade Vällingby dagarna, bland annat kom Darin. Jätte kul... typ... Fast jag hade rätt roligt ändå, fick ju jobba med de andra grabbarna jag annars inte jobbar så mycket med annars. Så det var bara roligt. Men imorgon är det min vanliga helg med de vanliga grabbarna. Förhoppningsvis kommer jag få lite fler helger nu så att det blir lite extra pengar för mig. Min lillebror är ledig på helgerna från och med nu så då har jag ju hundvakt, vilket jag oftast inte har på vardagar.

Sitter och kollar på Idol med familjen nu, hejar så klart på Minnah från Hallstavik. Det är ju en rospigg med i idol för fan! 

Later   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0