11 November



Här är en bild på den älskade Mazdan. Pappa var som sagt och tömde den idag och plockade ut det som var helt och värt att behålla. Det gör rätt ont att se på den här bilden för då börjar jag tänka på vad som kunde hända om jag inte haft turen på min sida. Men jag ska inte tänka på det nu, jag och Sudden klarade oss och det är det som betyder något inget annat.

Annars idag är det den 11 November och mammas födelsedag, så jag, pappa och Sudden var nere vid minneslunden och tände ljus för henne. Sedan fick hon ju träffa Sudden för första gången, hon har ju inte gjort det innan. Hon tyckte nog att han var lite för energisk för hennes smak och stor. Mamma ville alltid ha en liten knä hund, och inte ett stort fint monster som jag har skaffat.
Det är rätt sjukt att det är två och ett halvt år sedan nu hon gick bort, tiden har gått så otroligt snabbt. Det är sjukt hur snabbt det har gått, det känns fortfarande som om det var igår hon försvann från oss. Den där hemska jävla cancern, jag hoppas verkligen att man hittar ett botemedel snart som fungerar för alla. Jag hatar verkligen den sjukdomen, den sårar och splittrar på så många oskyldiga familjer. Det är verkligen inte rättvist.

Imorgon är det Bandit båten och jag ska börja packa inför det snart. Kommer bli grymt kul och jag är laddad till tusen! Snygga naglar kommer jag att ha också då jag och Alexandra ska gå till en nagelstudio och fixa till dem. Bli lite bortskämde lixom, ska bli riktigt trevligt!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0