10 November

Har precis ätit en riktig god middag, falukorv med stuvade makaroner! Så jävla gott det är, älskar den maten.
Annars under dagen har jag tagit det lugnt och vilat min stackars kropp. Har dessutom fortfarande ont i näsan som Sudden nockade i morse. Speciellt när jag tuggar eller rynkar på näsan gör det ont, men det går väl över till imorgon hoppas jag. Jag hoppas även att den inte ska svullna för då kanske det håller i sig till Bandit båten och det går verkligen inte för sig. Då dör jag!!

Jag körde bil igår med pappa och det var läskigt. Det var som att övningsköra fast man redan kan köra bil. Och jag kunde se framför mig hur Mazdan slirar från sida till sida över vägen. Så jag har nog en bit kvar innan jag känner mig bekväm bakom ratten igen.
Pappa ska åka till Vallentuna imorgon där Mazdan står och tömma den, jag vill nog itne följa med och se den. Då lär väl bara minnena komma tillbaka. Jag har en bild på mazdan som pappas kompis tog det får räcka. Jag får ångest bara jag ser bilden.



Den älskade Mazdan som bara är skrot nu.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0