10 November, en Knock out rakt på näsan!

God morgon!

Eller ja, själv har jag vart vaken sedan klockan sju imorse, det var då Sudden väckte mig. Så han och jag började faktiskt morgonen med en härlig morgon promenad i snön. Dock började den inte så bra då Sudden vart så till sig att han hoppade rakt upp på min näsa med huvudet först. Och det gör fortfarande ont!!
Jag blöder iallafall inte tack och lov, men trycker jag på näsan gör det ont. Sedan var det en kamp under promenaden, Sudden älskar snö och han blir alldeles till sig när han ser snö. Jag som fortfarande är lite stel i nacke och axlar osv tyckte det var otroligt jobbigt när han drog runt med mig överallt för att leka i snön. Så när jag kom hem var det bara att lägga sig ner på soffan och vila lite, speciellt ryggen. Men den vart bra sen när jag fick ligga ner en stund så nu är jag enbart stel igen.

Undrar hur länge stelheten tänker sitta i? Jag ska ju åka Bandit båten på fredag och då vill jag inte vara stel. Då ska jag gå runt i klackar och en otroligt snygg klänning som jag fått låna av min kompis Katarina som jag ska ha. Då kan jag inte gå runt som en stel gammal tant på båten.
Jag längtar så otroligt mycket till fredagen, träffa Sabina igen som jag inte träffat sen Peace and love i somras. Och att få kramas med Katarina och Alexandra igen, och på tal om dem saknar jag Sara otroligt mycket. Har inte träffat henne på otroligt länge nu. Hon har ju vart ute på en lång turne och åkt efter My Chemical Romance en tid.

Ne nu ska jag försöka ringa Sabina och se om hon vet när hon kommer upp på fredag!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0