Resan betald

Nu har jag betalt hela resan till Turkiet. Känns skönt att ha det gjort så man slipper tänka på det något mer. Längtar jätte mycket och jag räknade att det är typ 77 dagar kvar. Så det är ju ett tag kvar, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som man brukar säga.



Jag uppe i Taurus bergen i Turkiet.



Jag och Alexandra

När vi var ute och pysslade i trädgården i morse kom en av våra grannar förbi med deras boxer hane Bellman. Så Sudden och Bellman busade på ett bra tag här innan de vart väldigt törstiga.



Nu ligger Sudden och sover, själv funderar jag på om jag ska gå ut i förrådet och leta upp solstolarna. Det är ju endå hyfsat fint väder ute. Och det är rätt varmt när solen inte hamnar bakom molnen. Vill ha en bra grundbränna innan Turkiet så man kan bygga på solbrännan ändå mer där nere.

 

LATER

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0