Min klänning.

Har precis kommit hem från jobbet nu och jag kan säga att det har vart dött hela helgen. Knappt hänt någonting, men men det är pengar i alla fall. Ska jobba i helgen som kommer nu med men då är det min normala helg. Innan helgen dock så är det Bandit festen med Nicke Borg som Dj, ska bli as roligt verkligen. Pappa köpte ju också en klänning åt mig i turkiet som jag pratade om innan som jag tänkte ha den kvällen.





Och här är den, så den ska jag ha och sen mina favorithögklackade skor jag köpte på skopunkten förut med nitar på. Tror det kommer att passa riktigt bra faktiskt.

Jag tror pappa tog med sig regnet hem från turkiet eftersom vi har haft fint väder hela veckan när han vart borta, och nere i turkiet så hade de det molning och blåsigt. Idag när han kom hem har det typ regnat hela dagen. Det har i alla fall inte vart fint väder.
Fick lönespecen härom dagen, och jag får min semester ersättning denna månad och gud vad jag vart glad av att se den siffran. Tror jag ska ta mig ut på stan lite och shoppa någon dag. Förnya garderoben litegrann, är så trött på de kläder jag har som vanligt. Är typ aldrig nöjd.

LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0