18:55

Nu ska jag åka iväg om tio minuter och hämta grabbarna i Norrtälje. Då blir Sudden glad, han älskar att åka bil, så fort han fattar att vi ska till bilen springer han ner dit och sätter sig där han brukar hoppa in. Så jävla söt.

Solen lyser fortfarande här och himlen är blå, det känns jätte skönt speciellt när jag såg min kompis Sabina status på facebook att det spöregnade nere i Jönköping. Då blir man glad att man bor där man bor!
Blir sedan att gå och lägga sig tidigt då väckarklockan ringer klockan 03:45 imorgon. Börjar klockan 06:00 och det tar ca en timme för mig med bil in. 

Nej det är dags för mig att börja bege mig mot bilen nu. Får se om jag skriver något senare ikväll.

LATER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0