09:20

Sudden väckte mig i morse då han var jätte kissnödig, så det var ju bara att kliva upp och se glad ut. Nu sitter jag och tittar ut och hoppas på att molnen ska försvinna så att det fina vädret som är utlovad ska komma fram. Jag vill jobba lite mer på min solbränna idag också!

Lite senare idag ska vi åka till Hallstavik och handla, då ska Sudden också med så vi kan träna lite stadsmiljö med honom. Ska försöka få med honom in till den stora staden Stockholm någon dag också. Vill ju dessutom visa upp honom för mina arbetskamrater! Så det får bli någon dag när Sudden och jag ska in till Halllonbergen och träffa Anne och Khelia (Suddens syster). Två flugor i en smäll alltså.




Sudden och Kheila



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0