Planering

Hela morgonen har det ringt människor som svarar på annonsen på våran moppe. Kruxet är ju att vi redan har sålt den.. Eftersom den kom ut i helgen på internet först innan den kom ut i tidningen så sålde vi den i helgen.
Så jag hinner inte ens springa på toa så ringer telefonen igen..

Har hämtat hem bilderna från kanal5 också, satt ju på jobbets dator igår så då kunde jag inte göra det men jag lägger in dom här nu.




Om ni kollar i vänstra kanten i den blå rutan så ser ni mig och Hanna.



Gillar dock inte bilden så där jätte mycket.. Båda ser lite smått gravida ut.

Ikväll så ska jag åka in och träffa Alex vi ska sätta upp affischer om festivalen en sista gång nu. Den är ju på lördag vilket är helt sjukt egentligen. Det har gått as fort!! Men det ska verkligen bli kul nu att få genomföra den, nu är det dax att visa vad vi går för ännu en gång tjejer!!
Sen efter den helgen den 16 Maj är det Backyard babies i Falun, har inte sett dom sen i Mars så det ska bli skitkul att se dem igen. Man får en sån där abstinens som ingen annan typ förstår sig på. Vissa tycker det räcker med att se dom en gång och när man säger att man sett dom 36 gånger tittar dom på en som om man vore dum i huvudet..

Men jag tycker det finns så många andra saker som är ännu mer dumma. Saker som folk väljer att göra som till slut tar livet av en. Mina spelningar dödar mig inte precis (Eller ja, blir jag ihjälklämd så blir jag, men risken är inte så stor).

Helgen efter det jobbar jag. Men sen den 27 Maj klockan 06:30 då lyfter vårat plan till Turkiet. Så runt 12-13:00 tiden så kan ni räkna med att jag och alex ligger och lapar sol vid poolkanten med en drink i handen!!

Kommer hem den 10 Juni. har halkbanan den 12 Juni. Jobbar den 13-14 Juni, två veckor efter det så är det Peace and Love!! Ska jobba där iår igen så det är jävligt nice!



Här har jag och Alex en liten lunchrast.




Här sitter vi och käkar upp resterna i W.A.S.P. loge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0