Turkiet dag 2


Nu sitter jag här nere igen. Det var ett halvår sedan sist jag var här. Då i sällskap med mina bröder deras flickvänner, pappa och min kära vän Katta. I år är det lite annorlunda. Det är jag, pappa, Dennis Alexandra och pappas kompis Anders.


Vi landade igår klockan 11:10 turkisk tid, då var klockan 10:10 i Sverige. Så vi började med att gå och äta lunch på Monicas restaurang. Aziz som jobbade på Monicas förut var tillbaka. Turgut har dock slutat på Monicas och börjat jobba på ett hotell alldeles i närheten av vårat hotell faktiskt. Så vi var och hälsade på honom igår. Lite busig och bråkig som vanligt, men han är ju för söt den lilla Turgutten. Jag och Alex shoppade även hos Maria igår, det är så trevligt att handla och prova kläder och dricka öl samtidigt. Helt underbart, det är det som är semester.


Ikväll ska vi ner på Tropic och käka plankstek har längtat efter den så jävla länge. Den är så jävla god. Sen får vi se om jag och Alex går förbi Turgut ikväll det beror på.


Var på stranden idag, och tack och lov så jobbade de vi kände fortfarande kvar, vi var ju oroliga att de bytt ut alla i personalen som vi hört rykten om och att vi då kanske inte skulle få gratis solstolar. Men det var två kvar i kände varav en av dem har köpt hela den strandremsan som vi brukar vara på. Så nu känner vi chefen för stranden vilket har sina fördelar.



Monicas Restaurang med Aziz



Jag och Alex på Restaurang Norden.



Vi kollar på fotboll med Turgut på hans nya jobb.



Jag på stranden när vi äter lunch.

Kommentarer
Postat av: Hej

när vi va i side va vi oxå på monicas restaruang :)

2010-01-05 @ 14:10:08
Postat av: Anonym

när vi var där så jobbade turgut på Monicas och vi va där i augsti :P

Fiin blogg :D

2010-01-05 @ 14:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0