Tiden flyger iväg!

Så, nu sitter jag här på jobbet igen. Har lunch om en timme så då kommer Åsa ner och byter av mig.

Om en vecka är det dax för festivalen, tiden har verkligen flygit iväg, det är helt otroligt egentligen hur fort det har gått. Men det ska verkligen bli skitkul att stunden snart är kommen. Och för er som inte vet vad jag pratar om kan ni bara gå in på www.newgenerationfestival.se det är en festival som jag och mina vänner arrangerar.

Idag är det dessutom bara 25 dagar kvar till Turkiet. Börjar få lite resfeber nu, vill helst komma iväg idag. Orkar typ inte vänta. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0