Falun imorgon

Imorgon är det Falun, ska bli så jävla kul. jag och Alex tar som sagt pappas Reanu. Så det kommer att kännas konstigt att åka med den till en spelning lixom.

Katta opererade sig här om dagen, ska försöka hälsa på henne på söndag när vi kommer hem från Falun. Hon kan inte ha det så jävla kul att sitta själv där hemma. Hon ska dessutom få sin Green day skiva jag köpte åt henne idag.

Var hemma hos Sara idag också, hon hjälpte mig med mitt personliga brev man måste skicka till utbildningen. Jag vart väldigt nöjd med den när jag skrev om den efter tipsen jag fick från Sara. Så tack för hjälpen än en gång Sara <3

Ska sova snart, har lite att fixa med imorgon.



DET ÄR JU BACKYARD BABIES I FALUN FÖR FAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh min skiva! <3

Tack för att ni kom och hälsade på idag :)

2009-05-17 @ 21:34:00
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0