Dag 3 och Dag 4

Jag kommer ihåg när jag och Katta var nere i höstas och vi festade till det riktigt ordentligt första dagen. Vi drack, vin till maten öl i butikerna och sen sprit senare på kvällen. Alla som har lite vett i skallen vet ju att man inte ska blanda dessa tre. Men jag verkar inte ha något vett samt att jag inte får in det i huvudet. För i förgår gjorde jag och Alex samma misstag igen..


Vi drack vin till maten det är ju gott, ett glas vin, ingen öl, för att istället senare på kvällen kunna dricka lite drinkar med sprit. Allting gick bra tills vi kom till Turguts hotell, för då ville vi hämnas på honom för att han drack upp våran öl dagen innan så vi hinkade i oss hans öl, samt att vi drack väldigt starka drinkar som Turguts kompis Alex blandat till åt oss.

Sedan fick vi höra att Turgut bestämt att vi skulle ut. Visst jag och Alex hakade gärna på så det vart jag, Alex, Turgut och Alex.

Det hela slutade förstås med att jag hamnade på toaletten på stället, och alex vart så jävla bakfull dagen efter att vi inte gick till stranden.

Ibland lär man sig fan aldrig...


Idag har vi vart på stranden nästan hela dagen, vattnet är iskallt men bara man kommer i så vänjer man sig. Och jag har fått färg på framsidan av kroppen men jag tycks ha glömt ryggen så jag har en jättefin linje längst med hela sidan.

Ska iväg och äta på Monicas restaurang ikväll. Ska bli gott, men frågan är ju bara vad man ska äta ikväll. Det är det enda man bryr sig om här nere, vad man ska äta för något. Så jävla skönt att det är det största problemet man har just nu.


aja, nu ska jag och Alex gå ut med Turgut och Alex igen så vi får se hur detta slutar!!



Turgut och Alex



Alex och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0