Då var det över.

Idag är det måndag, festivalen var i lördags. Å fan vad roligt det var! Tack till alla er som kom, det var grymt att se er där. Tack till alla band som spelade och även ett stort tack till Nicke Borg för att han ställde upp, tack till alla funktionärer som hjälpte oss utan er hade det aldrig gått.

Och sen till mina bästa vänner, I love you, och vi är bara så jävla bäst!!!

Ska lägga upp lite bilder från helgen bara jag får dem av Alex, har fotat med hennes kamera hela dagen i lördags så det är hon som har dom. Men det vart en lång dag, upp tidigt på morgonen och sen gick man typ och la sig på morgonen nästa dag. Fullt ös medvetslös om man säger så! Har dessutom ont i min ena benhinna, gör jävligt ont, skulle inte ha haft stövlarna på mig, borde egentligen ha valt ett par bekvämligare skor. Men som jag och Hansi pratade om. Vissa bekväma skor är inte så jävla sexigt att ha på sig. Man vill ju se bra ut lixom!

Idag är det 16 dagar kvar till turkiet, ska bli så jävla skönt att komma iväg. Bara att ligga och lapa sol vid stranden eller poolkanten med en drink i handen. Semester det är vad det är!!

Fast det får ju inte att förglömmas att det är Backyard Babies i Falun nästa helg också. Kommer att bli jävligt grymt, dessutom ska det festas som fan den helgen har jag bestämt. De som är på får vara med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0