4 dagar kvar!

Katta berättade en grej för mig idag när vi pratade i telefonen. Hon fick nämligen ett telefonsamtal igår.
Och hur söt får man vara egentligen!!! Jag säger bara det, jag blir fan kär i karln.

Sara fyller dessutom 23 år idag, grattis till henne, tror typ det är tredje gången jag säger det nu, men men. Hon är värd det om man säger så!
Idag är det bara 4 dagar kvar, 4 DAGAR!! Till festivalen, det är verkligen skitkul men samtidigt as läskigt. Men jag är pepp som fan och längtar otroligt mycket till på lördag. Ska hem till Sara imorgon efter min körlektion och vika programblad. Det är ju några stycken. Sen efter det så ska vi hem til Alex och så ska Gabbie färga håret på oss. Måste ju vara fina tills på lördag!!

Speciellt när vi får så mycket finbesök på en och samma gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0