14 Maj 2009

Är här hemma just nu och spelar lite sing star med min bror och hans kompis Jocke. hur det låter kan man ju alltid diskutera om i några timmar. Men det är inget jag kommer att gå in på här precis.

Idag har jag haft en körlektion, är fortfarande inte nöjd med det jag presterar. Känns som om jag aldrig lär mig. Fast det börjar visserligen lossna lite grann. Men jag har uppkörning om en och en halv månad, så det känns lite stressigt. Tänk om jag aldrig lär mig den där jävla bilen.

På lördag sticker jag och Alex till Falun, efter mycket om och men så kommer vi iväg. Först kunde Alex inte bli av med sitt arbetspass, men nu bytte hon så att hon iallafall slutar tidigt. Sen var problemet hur vi skulle ta oss ner, då vi inte hade någon bil.. Men då var pappa så snäll och lånar ut hans Renau till oss som han sällan lånar ut. Kravet var dock att vi ska hämta honom hemma hos hans arbeskamrat på söndag när han är bakfull!!

Ne nu är det min tur att sjunga!!

See ya!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ner? Falun ligger ju för fan uppåt sin sopa ;)

2009-05-17 @ 21:31:46
Postat av: Anonym

Ner? Falun ligger ju för fan uppåt din sopa ;)

2009-05-17 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0