Telefonprat

Har suttit i telefon precis hela morgonen och pratat med olika skolor om att få sätta upp våra affischer på deras skola. Det tar sin lilla tid, det är inte kul men det måste göras. Det bästa av allt är att man får hyfsat bra respons av nästan alla skolor. Vissa är lite misstänksamma och se affischen först. Jag vet inte vad de tror om vi ska ha en människa med ett av hugget huvud på kanske. Jag vet inte. Men det blir en skoltripp imorgon iallafall.
Bland annat till min gamla skola Djurgymnasiet, det ska verkligen bli skitkul. Först var även de lite osäkra på det hela och jag vet att de är väldigt noga med vad de sänder ut på sin skola. Men så fort jag sa att jag gått där och de kom ihåg mig var det ingen fara. Man kan ju alltid lita på gamla elever!

Har tagit en liten paus nu. Ska fortsätta ringa om en liten stund.

Glöm nu inte att köpa biljetter till Stockholms nya festival!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0