Ikväll ska ...

Ikväll ska jag färga min utväxt.. Jag hatar det!!! Det är så jävla tråkigt och slöseri på pengar.. Men jag vill vara brunett och inte blond.. Men men, ska man bli fin får man lida pin.

Har dessutom försökt ringa lite tidningar nu på morgonen men alla verkar så viktiga och vill inte svara. Jävligt irriterande det också må jag säga. Men det är bara att fortsätta jaga, vad ska man göra lixom?
Jag tittar ut genom mitt fönster på mitt rum just nu, och jag ser faktiskt en knopp. Helt otroligt, men det är början på ett liv, en början på ett blad, början på att våren snart borde komma!!! Längtar som fan till sommaren nu. Har fått ledigt för Turkiet resan och mina festival resor nu. Längtar som fan dit verkligen. Vill bara att snön ska bort bort bort!!




Jack Daniels är väldigt mycket sommar för mig.



Som svar på Kattas kommentar: Jag är också sjukt nervös!! Vill verkligen att det ska gå, skulle bli så jävla grymt.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Är det något som är sommar så är det minsann Jack! Tillsammans med lite varm cola i en solstol ;)

2009-03-13 @ 22:00:25
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0