Fullt upp.

Först ska jag tacka alla som skriver kommentarer om att jag har en snygg blogg. Det är verkligen kul att höra då jag helt själv suttit och pillat med den!

Var på intervju idag angående festivalen och imorgon är det fotografering som gäller. Fullt upp nu om man säger så. Men fan vad bra allt ska bli!!
Det jag tjatat om den senaste veckan kommer dock dröja en liten stund till. Men håll tummarna och hoppas på det bästa bara så blir det nog bra! Annars har vi lite nya nyheter som att Rockfoto.nu kommer att ha en egen monter på festivalen där man kan bli fotograferade med sina vänner och varför inte till och med med sin favoritartist!

Glöm inte att köpa biljetetr nu!

Snart ska jag titta på sveriges värsta bilförare med pappa.

Bye bye 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0