Backyard babies trippen.

Nu har jag kommit hem från min lilla tripp. Gävle var jävligt roligt, dock var grabbarna trötta och slitna och det märktes lite granna under gigget. Trycket under själva gigget var för jävligt det med. Katta såg ut som ett blåbär ungefär med alla hennes blåmärken.
Efter att vi packat ihop merchen så satte vi oss ner och kopplade av ch drack lite öl, jack och cola och champagne. Tror vi var kvar till ca 04:00, sen vart vi lite trötta och Katta skulle köra bilen till hennes kompis och då måste man ju vara pigg.

Dagen efter det stack jag och Alex till Karlskoga, och vet ni!!! Vi bodde på samma hotell som Lasse stefanz, hur coolt är inte det!! Haha!
Spelningen var bra, inte bland de bästa men grabbarna var lite piggare denna kväll vilket märktes.
Hur som helst var denna lilla tripp jätte mysig och jag har haft jätte kul. Dock börjar det sticka och klia i min hals och jag håller förmodligen på att bli sjuk.. Aja, jag lägger in lite bilder här på bloggen så fort jag lagt in dem på datorn.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha, blå som ett blåbär, jag det stämmer nog :P Du skulle ha sett mina knän i fredags!

2009-03-02 @ 15:45:56
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/
Postat av: Emelie B

På tal om inget; snygg design på bloggen ;)

2009-03-07 @ 15:33:57
URL: http://overweightbastard.blogg.se/
Postat av: Emelie B

På tal om inget; snygg design på bloggen ;)

2009-03-07 @ 15:33:59
URL: http://overweightbastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0