Jag vill åka hem.

Har fortfarande samma konstiga känsla i magen. Den där paniken, jag vet inte vad det är för fel.. Jag har alltid tyckt om honom sen vi träffades för sex år sedan. Och jag har aldrig kännt så här efter en turkiet resa sen vi började åka ner 1999. Det är verkligen as skumt, jag fattar inte vad som försigår i mitt huvud just nu. Den vill bara åka, åka åka åka. Men jag har inga pengar till det, har andra planer som jag måste lägga alla de pengar jag sparat på.
Jag är inte helt normal just nu, bara så ni vet. Det är en känsla som jag försökt förklara men som jag tror är väldigt svårt att förstå. Jag springer typ fortfarande omkring i värsta kläderna för att jag fryser. Jag fryser inte lite heller..

Jag är nog inte menad att vara född i det här landet.
Jag vill åka hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0