Peace and Love

Nice nice. Peace and Love nästa vecka. Ska jobba där som sagt som förra året. Loge personal även detta år, dock har jag bytt scen, eller ja, denna scen fanns inte förra året för då var Eldorado störst där jag jobbade förra året. Men i år ska jag jobba på årets största scen Utopia!!
Med artister som tex Backyard Babies, Bullet, Babyshambles, Mötley crue, Peter doherty, lars Winnerbäck m.m. Kommer bli hur jävla roligt som helst. Längtar verkligen till nästa vecka!!

Imorgon så ska jag ut i Skärgården och fira midsommar. Ska ut till Alex släkts sommarstuga. Tror den ligger på seglarö om jag inte minns helt fel. Aja det ser jag väl imorgon.

Pluggar som fan inför körkort teorin också, har kommit in på repitions frågorna nu och de är skitsvåra. Jag undrar verkligen om jag hinner klara alla prov tills det riktiga provet är. Jag är ju borta hela nästa vecka på festivalen så jag måste plugga som en tok nu. Ne ni får hålla tummarna för att jag klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0