Det var en gång..

Oj oj oj, nu har jag inte bloggat på evigheter. Jag lovar så mycket men gör så lite.  Men jag ska lägga upp lite bilder om Peace and love och från nu i helgen och berätta lite om det.

Peace and love var jävligt roligt mycket jobb, men det får man räkna med att det är. Solen sken och jag tror det var 30 grader varmt när det var som varmast. Första dagen hade vi Backyard babies, Mötley crue, volbeat, Bullet och Monstermagnet. Monster magnet är riktiga lortgrisar de var i ungefär samma klass som Kent förra året. Maten låg typ överallt i hela logen. Den var inte direkt rolig att städa. Backyard var snälla och fina, iallafall mot mig och Alex, haha!

Dock hann jag bara se tre, fyra låtar av deras spelning men det var en jävligt maffig känsla att stå på scenen och se hela den publiken.



Mötley var då lite jobbigare att ha och göra med än Backyard men det gick bra iallafall. Bland annat skulle alla loger vara helt svart beklädda. Ingen annan färg på väggar och golv. Jag stod bland annat typ tre meter ifrån Vince neil! dock när de andra kom vart det världens säkerhets pådrag. Men alex som fick turen att vara assistent åt Mötleys assistent fick ju vara där!!
De andra dagarna rullade på, den första dagen  var ju värst.

I helgen var jag i sundsvall på deras gatufest för att kolla på backyard babies så klart. det var verkligen skitkul, stod i merchen hela kvällen och sålde Backyards merch. sedan var det dags för spelning, jag och Alex ställde oss på scenen och kollade. Det har börjat bli en väldigt lat ovana att göra det nu. Måste komma över det.



Dagen efter så åkte vi till Sandviken för att titta på dem. De spelade på ett hotell så vi bestämde oss för att bo på samma hotell. Vi bestämde oss för att stå längst fram denna gång. Och fan vad jobbigt det var.
Men Sandviken var trevligt, jag hade en väldigt bra pratstund under den dagen vilket betydde väldigt mycket. Just att du sa, "Jag kan verkligen inte förstå hur det känns". Det betydde otroligt mycket. Tack så mycket det känns skönt at någon av er vet nu iallafall!

Ne imorgon så ska jag och pappa åka och hämta våran nya bil. Det ska bli riktigt nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0