Seg helg.

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet, sitter och kollar på filmen om Anna Nicole Smith liv. Det har vart jätte lugnt på jobbet i helgen har inte alls hänt mycket.
Ska bli skönt att få sova i sin egna säng i natt också, har sovit på mormors soffa i två nätter nu. Den går att sova på men en säng är en säng lixom.. Ska försöka städa mitt rum imorgon också det ser ut som en svin stia rätt ut sagt. Fast grejen är att när jag väl har städat så stökar jag ju ner på fem minuter igen. Jag lyckas aldrig hålla mitt rum rent.

Kanske visar resultatet imorgon vi får se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå nice!! ja tänkte me nånstans på ryggen först..men efter osm jag är ett litet tatuerings freak så har jag funderingar på en storsak på ryggen. det är ju ändå den största "målarduken" på kroppen. sen har ajg tro hopp och kärlek i nacken så vet inte om de är så snyggt ihop. har lite problem me vart jag ska ha den. mina underarmar är redan upptagna..sen ska jag göra överarmen (väsnter) så det kanske blir på höger elelr på foten..vi får se.

haha men eller hur. jag försöekr ta alla chanser jag kan för att se dom. om dom är i närheten. gjorde en cp resa till gisalved i februari..haha den va sjuk.

ja..ja hörde en intervju me nicke och då sa han nått om de..men frågan e hur helvete dom haft tid me d i såfall. å en dvd säger du. awesome. har redan den första=) ja de tror ja me. dom kan nog inte sluta spela. och jag kan inte sltua lyssna. 40 gånger?? shit. de är ja ju inte uppe i en dock. har bara sett dom 6 gånger. men de kommer bli massa mer framöver. haha då e vi två. på snackar typ jämnt om dom också.har en kompis som efter ja umgåtts me henne en kvälklsa att "sabina vet du..du har lyckats att inte prata dregen elelr BYB på heeella kvällen. de är fan rekord.." men visst kan man inte hjälpa de. musiken är en stor del av mitt liv och då blire lätt att man pratar om de. liksom folk osm bara pratar jobb och massa annat..

[email protected]

2009-07-19 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0