Upptäckt av min matta

Har städat på mitt rum idag, men är inte klar på långa vägar. Nu kan man iallafall se golvet, och jag upptäckte att jag har en matta med en dödskalle på. Det hade jag helt och hållet glömt bort. Men det som kommer bort i snö kommer fram i tö som man brukar säga. Bara det att nu är det inte naturen som städar mitt rum utan det måste jag göra själv. Då tar det lite längre tid.
Men jag känner mig lite på städ humör idag, har tömt diskmaskinen och fyllt den osv.  Magda våran lilla katt har hjälpt mig lite grann på rummet men hon stökar ju ner mer än vad hon städar. Men söt är hon, nu ligger hon och sover på sängen, man blir ju trött när man ska hjälpa matte en hel dag.

Just nu har jag kommit till en punkt i rummet då jag inte vet vad jag ska ta tag i. Fortfarande mycket kvar att plocka. Men det blir nog bra till slut. Kommer med resultatet ikväll sen när det är klart. Om jag lyckas få klart det vill säga.

Kommentarer
Postat av: jilin ^^

gillar du lolita?? ^^ <3

2009-07-23 @ 18:48:57
URL: http://jilin.blogg.se/
Postat av: sabina

vartar tatt vägen?? antar ud va på putte i parken och sett BYB:P haha visste ´du att dregen och pernilla har gift sej??

2009-07-28 @ 22:14:01
URL: http://highlights.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0