Ny Bil.



Här är våran nya bil!
Inte världens bästa bild kanske, solen låg på lite väl mycket.
Men nu är bilen hemma, jag och pappa hämtade den imorse i Norrtälje. Den är jävligt skön att köra med. Lite läskigt med farthållaren då man verkligen känner hur den bromsar i nerförsbackar och gasar i uppförsbackar för att hålla farten. Men det var jävligt bekvämt måste jag säga.



Har även tvättat huset idag så att pappa kan måla det på lördag, det var en historia för sig. när jag skulle skölja med vanligt vatten så fick jag typ hälften på mig. Hur jag lyckades med det behöver vi inte gå in på.
Vi har även rensat ogräs utanför garaget. Tänkte ställa in Renaun där när det är för varmt ute så att den håller sig sval. Den har ingen AC som våran kära Mazda har. Så då får man jobba efter det.

Har även börjat hålla koll på lite sista minuten resor. Jag och Hanna är as sugna på att dra iväg i Augusti. Det skulle verkligen vara kul att göra det hon och jag också. Det var ett tag sen vi var utomlands tillsammans. Vi vet bara inte hur vi ska göra. Jag vill åka tillbaka till Side, men det vore kul att upptäcka nya länder. Men då blir det dyrare att shoppa, dels för att Turkiet är billigare än de flesta länder, samt att vi inte känner några som ger oss rabatt. Det är mycket att fundera på, men vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0