Cv skrivande..

Sitter här hemma och försöker just nu komma på något riktigt bra att skriva på mitt cv, det går ju sådär om man säger så. Men bara man tar en paus läser det igen så brukar jag komma på något bra att skriva.

Sitter och funderar på hur jag förövrigt ska göra med putte i parken. Ska åka utomlands i augusti med Hanna också så det får ju inte bli för dyrt. Men jag vill verkligen åka. Det bästa vore om jag kunde få med mig en person till med körkort så kan man sova i bilen. Inträdet fixar jag på något sätt det går alltid att lösa. Men just det andra. Åker jag själv vill jag inte sitta i en bil och häcka själv. Men då måste jag åka tåg och dessutom ha någonstans att sova, då skenar pengarna rätt fort iväg.
Så vi får se hur vi gör. Men om någon har planerat att åka dit är det ju bara att hojta till, haha!

Med utlands resan är jag rätt sugen på Rhodos, det skulle vara trevligt. Har aldrig varit i Grekland. Men vi får se vad det är som är billigast också. Det måste man ta hänsyn till då man inte är begravd i pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0